2010年2月4日星期四

Frendship?? 友情??

Why?? In the end and why?? Is friendship really difficult to have a sauce do?? Why do you want to have time and again lie to me?? Why do you not give me confidence?? Why did you let me once again suspicion you my friendship?? Something happens to me why you can not be honest?? Do I really not a good girl?? Can I have one that can not be trusted friends?? Do I really that disappointing?? Psychology of all of you really are so bad I do?? I...Really good heartache...Really scars...But I still stupid enough force has been to believe friendship...Have always believed that I really can get friendship...Now...Facts proved that I am not qualified to have a friendship...Because...I did not...Or...Really as others have said...I haven't good personality...So, pay less than a friend...To tell the truth...I really believe that you mentioned...Because...I have never considered themselves good...I really think I'm as bad as you say...

为什么?? 到底为什么??难道友情真的酱难拥有吗??为什么你要一次又一次的骗我??为什么你就不能给我信任??为什么你一次又一次的让我猜疑你我的友情??为什么 你有事不能对我坦白??难道我真的不是一个好女生吗??难道我是一个不能被信任的朋友吗??难道我真的那么差吗??真的在你们所有人的心理我是这么差的 吗??我。。。真的好心痛。。。真的伤痕累累了。。。可是我还是笨得够力的一直去相信友情。。。一直相信我是真的能得到友情。。。现在。。。事实证明了我 没有资格去拥有友情。。。因为。。。我根本得不到。。。或许。。。真的像其他人所说的。。。我人格不好。。。所以交不到朋友。。。说实的。。。我真的相信 你们所说的。。。因为。。。我从来都不认为自己好。。。我真的认为我像你们所说的一样差。。。

没有评论: